11.09.2012

166. Space







 { Foto 365 ting }


lys og luft (det beste i et rom)...
Tunge men samtidig lette og luftige gardiner fra tak til gulv, som gir en følelse av harmoni og litt ekstra luksus.
 
I dag byr jeg på litt bilder av leiligheten (noen av de siste;) 
En ny trend denne høster er mer tekstiler i boligen og gardiner fra gulv til tak. Selv har jeg hatt det i flere år nå og jeg kommer til å fortsette å ha det, ikke fordi det er en trend men fordi jeg elsker det uttrykket det gir, samtidig som det er klassiskt og tidløst. Vår leiligehet har ikke spesielt store eller flotte vinduer men med gardinene fra vegg til vegg og gulv til tak, virker vinduspartiet mye større og flottere samtidig som at rommet får en helt annen varme.
 
Glassterninger med insekter fra Kina, puter fra Day, lamper Home and cottage, sengegavel og gardiner i eget design.












8 kommentarer:

  1. Åh fy søren så RÅ LEKKERT dette var. Jeg elsker at gardinene går fra tak til gulv, den tanken har aldri slått meg en gang. Men det er helt klart som du sier, det gir straks en følelse av litt eksklusivitet. Lekkert!!!!

    Ha en fin tirsdag og takk for god inspirasjon :)

    SvarSlett
  2. Så utruligt flott,Kjempestiligt på soverommet har dere:)
    Nydeligt med gardiner som går fra tak til gulv!
    Fin dag til deg!
    Klem

    SvarSlett
  3. Wow så flott!! Blir veldig luksuriøst med tak til vegg-gardiner. Angrer på at jeg ikke har gjort det selv kjenner jeg!!!
    Elsker DAY-putene - knallfint mønster!
    Ha en flott kveld vennen
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  4. Vackra bilder och det ser ut som mina gardiner *ler*.

    Kram

    SvarSlett
  5. Nydelig soverom, lyst og luftig. De høye gardinene ga mykhet til alt det hvite, veldig lekkert.

    SvarSlett
  6. Snyggt! Så otroligt fint sovrum och gardinerna fullkomligt älskar jag!
    Kram

    SvarSlett
  7. For et deilig og lyst soverom! Snerten med de sorte detaljene:)

    SvarSlett