02.07.2012

135. Byllupsfeber II







og en hilsen fra moi i bryllups studioet... 


Iphoto svømmer over av bilder og i min innboks lå bl.a dette bildet tatt av en fotograf i Guilin, Kina... 
Vennligheten til min svigerinnes familie var virkelig så stor og for å vise takknemlighet tilbake tok jeg noen reklamebilder til deres studio (den vite huden vi kjemper for å få brun holder de så hvit som de kan så den lille fargen jeg hadde ble pent dekket over ;)


En fantastisk ukestart til alle som kikker inn!

xoxo B

 
  

7 kommentarer:

  1. Åh, så vacker! Och bilden är underbar och vilken fantastisk miljö!
    Ha en fin måndag fina du!
    Kram Jenny

    SvarSlett
  2. Et riktig flott bilde..
    ha en fin mandag
    klem

    SvarSlett
  3. Så nydelig bilde:)
    Ei flott ny veke til deg!
    Klem

    SvarSlett
  4. Så fin du er!!! Fantastisk bilde :)

    SvarSlett
  5. Oh vilken vacker bild! Ha en fin kväll.

    Kram
    Elna

    SvarSlett
  6. Wow - så nydelig fin du er!! Og knallfint bilde - vakker kjole også:)
    Ha en flott kveld vennen
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  7. Vakre du!
    Virkelig nydelig : )

    Håper dagene dine er fine,
    god klem fra meg

    SvarSlett