01.07.2012

134. Bryllupsfeber







{ Foto 365 ting }


i kina og hvite skinnende bryllups butikker...

Dagene innen bryllupet i Kina var booket med bryllupsforberedelser og det inkluderte lekre bryllups studioer, stylister, make-up artister og fotografer og mange nye bilder...








 









Jeg beklager virkelig de sene oppdateringene... Mitt liv er fyllt med så mye annet for tiden og jeg kunne ønske dagene hadde hatt flere timer...(En ting jeg har oppdaget etter jeg startet å blogge er at det er ikke bare fort gjordt å skape en blogg som er god å som skal oppdateres hele tiden!?!)

Håper dere alle har hatt en fantastisk dag (i sør har sommervarmen kommet og denne dagen har termometeret vist 28 grader!!)



2 kommentarer:

  1. Ja, det er jo enn sånn, at det er et liv utenom bloggen også :) Jeg har lært å ta bloggefri i helgene, det hjelper :)

    Fantastiske bilder forresten!! Elsker kjolene!

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder!! Herliget så lyst jeg fikk til å gifte meg igjen, bare så kjedelig å skulle skilles først...;)
    Knalltøff sløyfefrisyre - artig!
    Jeg har funnet ut at jeg skal blogge om det jeg vil og besøke de bloggene jeg ønsker uten å tenke på besøkstall osv. For bloggen er først og fremst en hobby, ikke selve livet:)
    Klem fra Kristin

    SvarSlett