30.03.2012

89. Maison Rika










{ Foto: Kasia Gatkowska og Marijke Aarden via }


 gjestgiveri i Amsterdam og Ulrika Lundgrens signatur stjerne... 

Jeg er svak for hennes vesker og også hennes gjestgiveri Maison RIka som ligger på det vakre hjørnet over Rika butikken...
Fargene som går igjen er brunt, hvitt og sort og interiøret er lekkert og elegant med en miks av mote og kunst.

elsker de sorte gulvene og de gamle industriaktige vinduene (helt fantastiske!)
























Jeg har igjen hatt en fantastisk dag i København (kanskje jeg skulle legge ut en København guide en dag;) og gleder meg til å se hva morgendagen bringer!

håper dere alle nyter lørdags kvelden!


4 kommentarer:

  1. Å så utrolig vakkert - spesielt trappa, den svarte benken, rommet...! Jeg har også lyst til å reise til København! Kos deg masse - og kos deg i høyden når du kommer hjem:-) God klem

    SvarSlett
  2. Nydelig inspo! VAKKERT!

    Herlig lørdag til deg og dine!
    Her på Nesåsen er det sol, men huff som det blåser! USJ! Jeg og Nala skal til mamma og lage wontons, mannen er på jobb (sånn er det når mannen driver egen bedrift - alltid på jobb)

    Takk for gode og varme ord inne hos meg!
    DU er underbar!
    klem

    SvarSlett
  3. Vilket vackert sovrum. Jag tycker det är så roligt att titta in på din blogg. Du får ha en riktigt skön helg.

    Kram

    SvarSlett
  4. Så fint!
    Det er så mye jeg kunne tenkt meg fra Rika, men enda ikke
    har tatt meg råd til.. drømme!
    Fin påskeinspirasjon under óg, jeg har sett etter slike fjær -
    kanskje de kan ha på Panduro?

    Og tusen takk for alle søte hilsener, de varmer : )
    Jeg koser meg så masse hjemme nå, også er det deilig
    og så smått få litt faglig påfyll óg ; ) (les interiør)

    Ja takk til København-guide fra deg!!

    Ha en fortsatt fin kveld,
    og riktig god påske!

    God klem fra meg : )

    SvarSlett